sobota, 4 maja 2024, 05:00
Strona: Portal BrudnePieniadze.pl
Kurs: Portal BrudnePieniadze.pl (Portal BrudnePieniadze.pl)
Słownik pojęć: Pomoc techniczna
C

Co to jest szkolenie internetowe?

Szkolenie internetowe to inaczej nauczanie przez Internet (e-learning). W erze informacji szkolenia i kursy e-learningowe są bardzo popularnym i skutecznym narzędziem zgłębiania wiedzy zawodowej oraz osobistej.

Co to są ebooki?

E-book (także: eBook, książka elektroniczna lub publikacja elektroniczna), e-książka – treść zapisana w formie elektronicznej, przeznaczona do odczytania za pomocą odpowiedniego oprogramowania zainstalowanego w urządzeniu komputerowym. Plik dostarczony w postaci dokumentu PDF.

Co to są odznaki?

Odznaki (badges) to system graficznych i/lub tekstowych symboli pełniących rolę nagrody lub potwierdzenia, że uczestnik zakończył pomyślnie określoną aktywność np. quiz lub grupę aktywności np. quizy dostępne w danej sekcji.

Co zrobić, aby zaliczyć szkolenie?

Każde szkolenie różni się ilością godzin jakie potrzebne są na jego realizację. Szczegóły dotyczące wymaganego czasu zamieszczone są w ofertach szkoleń.
Aby zaliczyć szkolenie należy spełnić 3 warunki:

  • zapoznać się dokładnie z całą zawartością materiałów szkoleniowych,
  • brać aktywny udział w szkoleniu zgodnie z wyznaczonym czasem,
  • zaliczyć egzaminy, testy, quizy na min. 80%

Po spełnieniu tych warunków trenerzy szkoleń weryfikują zgodność spełnionych warunków. Po prawidłowym ukończeniu szkolenia Uczestnik otrzymuje w wiadomosci email prośbę o podanie danych do świadectwa lub zaświadczenia.

Czy ceny na sklepie zawierają już podatek?

Wszystkie podane w sklepie ceny zawierają podatek VAT (VAT zw.),

Czy mogę korzystać z portalu na różnych urządzeniach?

Tak. Dostęp do portalu możliwy jest z przy pomocy komputera, tabletu lub smartfonu. Dostęp przypisany jest do konkretnej osoby, a nie urządzenia. Ograniczona jest jedynie możliwość korzystania z dwóch różnych urządzeń jednocześnie.

Czy mogę logować się do szkolenia z różnych komputerów?

Tak. Dostęp do szkolenia jest przypisany do osoby, a nie urządzenia. Należy jednak pamiętać żeby być zalogowanym tylko na jednym urządzeniu w danym czasie.

Czy mogę mieć więcej niż jedno konto na platformie?

Ze względów technicznych i logistycznych, jeden Użytkownik może posiadać tylko jedno konto w serwisie, dla którego aktywowane i dezaktywowane są poszczególne kursy. Administrator strony nie odpowiada za potencjalne błędy i straty wynikające z utworzenia przez Użytkownika dodatkowych kont. Zdublowane konta będą usuwane przez Administratora serwisu.

Czy mogę otrzymać fakturę proforma?

Faktura proforma generowana jest automatycznie do każdego zamówienia, na podstawie wprowadzonych danych. Po zaksięgowaniu wpłaty wystawiamy fakturę właściwą i przesyłamy na podany w zamówieniu adres email.

Czy mogę otrzymać scan świadectwa / zaświadczenia o ukończeniu kursu?

Nie. Dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia wystawiamy tylko i wyłącznie w wersji papierowej i wysyłamy listem poleconym na podany przez uczestnika adres do korespondencji.

Czy mogę zapisać treści ze szkolenia na swoim komputerze?

Tak. Część materiałów dostępnych w każdym ze szkoleń można zapisać na dysku swojego komputera.

Czy muszę zmienić hasło dostępu?

Szkolenie rozpoczyna się w momencie wysłania do Uczestnika danych dostępowych do szkolenia na platformie edukacyjnej. Dane dostępowe zostają wysłane do 24 godz. od momentu zaksięgowania na koncie firmy należności za szkolenie.

Czy osoba niepełnoletnia może uczestniczyć w szkoleniu?

Nie. Ze względu na prowadzony przez nas tryb szkoleń, zarówno kupującym jak i uczestnikiem szkolenia musi być osoba pełnoletnia.

Czy otrzymam fakturę?

Tak. Każdy zakup na naszym sklepie potwierdzony jest wystawieniem faktury imiennej lub faktury na firmę. W przypadku chęci otrzymania faktury na firmę, prosimy na stronie zamówienia. wprowadzić NIP firmy. Po zaksięgowaniu wpłaty nie będzie możliwości zmienienia danych kontrahenta.

Czy po skończonym szkoleniu mogę otrzymać duplikat dokumentu potwierdzającego udział w szkoleniu?

TAK. Uczestnik  po pozytywnym zakończeniu szkolenia i podaniu niezbędnych danych do świadectwa może otrzymać jednorazowy duplikat dokumentu (opłata 20 zł brutto). W celu otrzymania duplikatu  prosimy o kontakt drogą telefoniczną 792 794 008 (pn - pt 8.30 - 16. 30). ORYGINAŁ papierowy zostaje wysłany pocztą  na wskazany adres korespondencyjny po ukończeniu szkolenia i jest wliczony w cenę szkolenia.


Ze względów bezpieczeństwa nie wysyłamy scanów dokumentów

Czy pobranego / zakupionego ebooka mogę wydrukować?

TAK. Zakupionego ebooka możesz wydrukować i korzystać z jego wersji papierowej. Jedynym warunkiem jest to, że wydruk będzie służył jedynie do celów osobistych nabywcy.

Czy szkolenie można wykonać na telefonie lub tablecie?

Tak. Jeśli oferta danego szkolenia nie stanowi inaczej, to szkolenie można wykonywać na smartfonach lub tabletach.

Czy trakcie szkolenia mogę zmienić komputer, na którym wykonuję szkolenie?

Tak. Każde szkolenie przypisane jest do konkretnego uczestnika, a nie urządzenia. Dzięki temu, szkolenie można wykonywać na różnych urządzeniach. Jedynym ograniczeniem jest to, że do szkolenia nie można logować się jednocześnie z dwóch różnych urządzeń.

Czy trzeba wykonać od razu cały kurs?

Nie. Uczestnik  może w każdym momencie przerwać kurs, a potem do niego wrócić. Można także cofnąć się do dowolnego elementu i zobaczyć go raz jeszcze. Jedynym ograniczeniem jest czas wyznaczony przy rejestracji (14 dni). Należy dopilnować aby ukończyć szkolenie przed terminem tych 14 dni ponieważ przedłużenie będzie się wiązać z dopłatami.

Czy trzeba wykonać wszystkie podejścia do quizów?

Nie. Jeśli do danego quizu przysługują np. 3 podejścia, a uczestnik już w pierwszym z nich uzyskany wymagane minimum, to nie musi wykonywać podejść nr 2 i 3.

Czy wyniki w szkoleniu są weryfikowane?

TAK. Po zakończeniu przez uczestnika danego szkolenia elearningowego, jego wyniki weryfikowane są przez trenera prowadzącego szkolenie. Jeśli uczestnik zapoznał się pełną treścią szkolenia oraz spełnił pozostałe kryteria opisane w ofercie, wówczas przygotowujemy i wysyłamy świadectwo / zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia. 

Czy za płatność przy pomocy bramki Tpay.com pobierana jest dodatkowa opłata?

Nie. Wybranie jako metody płatności bramki Tpay.com, nie powoduje naliczenie dodatkowej prowizji. Cena widoczna na stronie koszyka i zamówienia jest ostateczna.

Czym różni się szkolenie e-learning od szkolenia stacjonarnego?

Pod względem zawartości merytorycznej NIE MA ŻADNEJ RÓŻNICY pomiędzy szkoleniem stacjonarnym, a oferowanym przez nas szkoleniami w formie e-learning. Każde szkolenie przygotowane jest według AKTUALNYCH WYMOGÓW PRAWNYCH. Różnica polega jedynie na sposobie nauki.