czwartek, 25 kwietnia 2024, 22:58
Strona: Portal BrudnePieniadze.pl
Kurs: Portal BrudnePieniadze.pl (Portal BrudnePieniadze.pl)
Słownik pojęć: Pomoc techniczna
C

Co to jest szkolenie internetowe?

Szkolenie internetowe to inaczej nauczanie przez Internet (e-learning). W erze informacji szkolenia i kursy e-learningowe są bardzo popularnym i skutecznym narzędziem zgłębiania wiedzy zawodowej oraz osobistej.

Co to są ebooki?

E-book (także: eBook, książka elektroniczna lub publikacja elektroniczna), e-książka – treść zapisana w formie elektronicznej, przeznaczona do odczytania za pomocą odpowiedniego oprogramowania zainstalowanego w urządzeniu komputerowym. Plik dostarczony w postaci dokumentu PDF.

Co to są odznaki?

Odznaki (badges) to system graficznych i/lub tekstowych symboli pełniących rolę nagrody lub potwierdzenia, że uczestnik zakończył pomyślnie określoną aktywność np. quiz lub grupę aktywności np. quizy dostępne w danej sekcji.

Co zrobić, aby zaliczyć szkolenie?

Każde szkolenie różni się ilością godzin jakie potrzebne są na jego realizację. Szczegóły dotyczące wymaganego czasu zamieszczone są w ofertach szkoleń.
Aby zaliczyć szkolenie należy spełnić 3 warunki:

  • zapoznać się dokładnie z całą zawartością materiałów szkoleniowych,
  • brać aktywny udział w szkoleniu zgodnie z wyznaczonym czasem,
  • zaliczyć egzaminy, testy, quizy na min. 80%

Po spełnieniu tych warunków trenerzy szkoleń weryfikują zgodność spełnionych warunków. Po prawidłowym ukończeniu szkolenia Uczestnik otrzymuje w wiadomosci email prośbę o podanie danych do świadectwa lub zaświadczenia.

Czy ceny na sklepie zawierają już podatek?

Wszystkie podane w sklepie ceny zawierają podatek VAT (VAT zw.),

Czy mogę korzystać z portalu na różnych urządzeniach?

Tak. Dostęp do portalu możliwy jest z przy pomocy komputera, tabletu lub smartfonu. Dostęp przypisany jest do konkretnej osoby, a nie urządzenia. Ograniczona jest jedynie możliwość korzystania z dwóch różnych urządzeń jednocześnie.

Czy mogę logować się do szkolenia z różnych komputerów?

Tak. Dostęp do szkolenia jest przypisany do osoby, a nie urządzenia. Należy jednak pamiętać żeby być zalogowanym tylko na jednym urządzeniu w danym czasie.

Czy mogę mieć więcej niż jedno konto na platformie?

Ze względów technicznych i logistycznych, jeden Użytkownik może posiadać tylko jedno konto w serwisie, dla którego aktywowane i dezaktywowane są poszczególne kursy. Administrator strony nie odpowiada za potencjalne błędy i straty wynikające z utworzenia przez Użytkownika dodatkowych kont. Zdublowane konta będą usuwane przez Administratora serwisu.

Czy mogę otrzymać fakturę proforma?

Faktura proforma generowana jest automatycznie do każdego zamówienia, na podstawie wprowadzonych danych. Po zaksięgowaniu wpłaty wystawiamy fakturę właściwą i przesyłamy na podany w zamówieniu adres email.

Czy mogę otrzymać scan świadectwa / zaświadczenia o ukończeniu kursu?

Nie. Dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia wystawiamy tylko i wyłącznie w wersji papierowej i wysyłamy listem poleconym na podany przez uczestnika adres do korespondencji.

Czy mogę zapisać treści ze szkolenia na swoim komputerze?

Tak. Część materiałów dostępnych w każdym ze szkoleń można zapisać na dysku swojego komputera.

Czy muszę zmienić hasło dostępu?

Szkolenie rozpoczyna się w momencie wysłania do Uczestnika danych dostępowych do szkolenia na platformie edukacyjnej. Dane dostępowe zostają wysłane do 24 godz. od momentu zaksięgowania na koncie firmy należności za szkolenie.

Czy osoba niepełnoletnia może uczestniczyć w szkoleniu?

Nie. Ze względu na prowadzony przez nas tryb szkoleń, zarówno kupującym jak i uczestnikiem szkolenia musi być osoba pełnoletnia.

Czy otrzymam fakturę?

Tak. Każdy zakup na naszym sklepie potwierdzony jest wystawieniem faktury imiennej lub faktury na firmę. W przypadku chęci otrzymania faktury na firmę, prosimy na stronie zamówienia. wprowadzić NIP firmy. Po zaksięgowaniu wpłaty nie będzie możliwości zmienienia danych kontrahenta.

Czy po skończonym szkoleniu mogę otrzymać duplikat dokumentu potwierdzającego udział w szkoleniu?

TAK. Uczestnik  po pozytywnym zakończeniu szkolenia i podaniu niezbędnych danych do świadectwa może otrzymać jednorazowy duplikat dokumentu (opłata 20 zł brutto). W celu otrzymania duplikatu  prosimy o kontakt drogą telefoniczną 792 794 008 (pn - pt 8.30 - 16. 30). ORYGINAŁ papierowy zostaje wysłany pocztą  na wskazany adres korespondencyjny po ukończeniu szkolenia i jest wliczony w cenę szkolenia.


Ze względów bezpieczeństwa nie wysyłamy scanów dokumentów

Czy pobranego / zakupionego ebooka mogę wydrukować?

TAK. Zakupionego ebooka możesz wydrukować i korzystać z jego wersji papierowej. Jedynym warunkiem jest to, że wydruk będzie służył jedynie do celów osobistych nabywcy.

Czy szkolenie można wykonać na telefonie lub tablecie?

Tak. Jeśli oferta danego szkolenia nie stanowi inaczej, to szkolenie można wykonywać na smartfonach lub tabletach.

Czy trakcie szkolenia mogę zmienić komputer, na którym wykonuję szkolenie?

Tak. Każde szkolenie przypisane jest do konkretnego uczestnika, a nie urządzenia. Dzięki temu, szkolenie można wykonywać na różnych urządzeniach. Jedynym ograniczeniem jest to, że do szkolenia nie można logować się jednocześnie z dwóch różnych urządzeń.

Czy trzeba wykonać od razu cały kurs?

Nie. Uczestnik  może w każdym momencie przerwać kurs, a potem do niego wrócić. Można także cofnąć się do dowolnego elementu i zobaczyć go raz jeszcze. Jedynym ograniczeniem jest czas wyznaczony przy rejestracji (14 dni). Należy dopilnować aby ukończyć szkolenie przed terminem tych 14 dni ponieważ przedłużenie będzie się wiązać z dopłatami.

Czy trzeba wykonać wszystkie podejścia do quizów?

Nie. Jeśli do danego quizu przysługują np. 3 podejścia, a uczestnik już w pierwszym z nich uzyskany wymagane minimum, to nie musi wykonywać podejść nr 2 i 3.

Czy wyniki w szkoleniu są weryfikowane?

TAK. Po zakończeniu przez uczestnika danego szkolenia elearningowego, jego wyniki weryfikowane są przez trenera prowadzącego szkolenie. Jeśli uczestnik zapoznał się pełną treścią szkolenia oraz spełnił pozostałe kryteria opisane w ofercie, wówczas przygotowujemy i wysyłamy świadectwo / zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia. 

Czy za płatność przy pomocy bramki Tpay.com pobierana jest dodatkowa opłata?

Nie. Wybranie jako metody płatności bramki Tpay.com, nie powoduje naliczenie dodatkowej prowizji. Cena widoczna na stronie koszyka i zamówienia jest ostateczna.

Czym różni się szkolenie e-learning od szkolenia stacjonarnego?

Pod względem zawartości merytorycznej NIE MA ŻADNEJ RÓŻNICY pomiędzy szkoleniem stacjonarnym, a oferowanym przez nas szkoleniami w formie e-learning. Każde szkolenie przygotowane jest według AKTUALNYCH WYMOGÓW PRAWNYCH. Różnica polega jedynie na sposobie nauki.

G

Gdzie znajduje się kontroler czasu?

Kontroler czasu znajduje się w szkoleniu w lewym lub prawym menu strony i wygląda tak jak na zdjęciu poniżej:

I

Ile jest podejść do quizów?

Do każdego quizu, testu, zadania warsztatowego czy egzaminu dostępnego w naszych szkoleniach, obowiązuje m.in. 2 podejścia. Opis każdego z zadań zawiera informację, ile podejść do niego przysługuje uczestnikowi szkolenia.

J

Jak działa zegar liczący czas w szkoleniu?

Zegar zlicza aktywny czas w szkoleniu, czyli zapoznawanie się z materiałem, a nie czas spędzony na platformie. Zegar liczy czas dla konkretnego szkolenia, a nie poszczególnych jego etapów. Ponadto wyposażony jest on w system przeciwdziałający nadużyciom np. odświeżanie strony po kilka razy w ciągu minuty czy otwieranie kilku aktywności jednocześnie. W przypadku wykonywania szkolenia niezgodnie z instrukcją mechanizm ten powoduje, że system zlicza jedynie tysięczne części sekundy.

Jak przebiega nauka?

  • Wybierasz interesujące Cię szkolenie;
  • Dokonujesz jego zakupu poprzez złożenie zamówienia na naszej stronie;
  • W odpowiedzi otrzymujesz potwierdzenie zamówienia na adres email i fakturę proforma;
  • Po zaksięgowaniu na koncie firmy należności otrzymujesz login i hasło do platformy ze szkoleniem na podany adres w złożonym zamówieniu;
  • Zapoznajesz się dokładnie z wszystkim materiałami dydaktycznymi na naszej platformie szkoleniowej, zgodnie z aktywnością czasową danego szkolenia;
  • Zdajesz ćwiczenia/zadania warsztatowe/quizy lub testy wiedzy zgodnie z warunkami oferty wybranego szkolenia;
  • Otrzymujesz pocztą papierowe zaświadczenie/świadectwo  ukończenia szkolenia.

Jak sprawdzić, czy wykonałem/am wszystkie zadania potrzebne do zaliczenia?

Po zalogowaniu się na platformę, należy przejść do sekcji Szkoleń Internetowych, a następnie wybrać z listy szkolenie, do którego posiadamy aktywny dostęp. Następnie wyszukujemy menu „Ustawienia” (po prawej stronie ekranu, tuż pod nawigacją kursu). W tym menu klikamy „Administracja kursem” i dalej „Oceny”. Po uruchomienie tej funkcji uczestnik szkolenia może zobaczyć wszystkie elementy kursu wymagane do zaliczenia wraz z uzyskanymi ocenami.

Jak szybko otrzymam zaświadczenie ukończenia szkolenia?

Po ukończeniu szkolenia i otrzymaniu od Uczestnika danych niezbędnych do wystawienia zaświadczenia / świadectwa, dokument taki jest wysyłany od 24h do 7 dni roboczych. Do tego czasu należy doliczyć jeszcze czas niezbędny na dostarczenie przesyłki przez Pocztę Polska.

Jak szybko weryfikowane są wyniki w szkoleniu?

Weryfikacja aktywności w szkoleniu, prowadzona jest przez Trenerów na bieżąco od poniedziałku do piątku od 9.00 do 16.00. Czas weryfikacji zależy przede wszystkim od ilości uczestników, którzy w danym czasie wykonują szkolenie. Maksymalny czas weryfikacji nie powinien przekroczyć 24h. 

Jak włączyć wtyczkę flash w przeglądarce Chrome?

W celu włączenie wtyczki flash prosimy zastosować się do instrukcji opisanej tutaj:

https://helpx.adobe.com/pl/flash-player/kb/enabling-flash-player-chrome.html

W piątym kroku jako wyjątek należy dodać: http://akademia.julamedia.pl

Jak zrobić szkolenie na telefonie?

Żeby zrobić szkolenie przez telefon, trzeba się upewnić najpierw, że dane szkolenie dostępne jest w formule m-learning czyli dostosowane jest do prawidłowego wyświetlania na telefonie. Jeśli tak, to korzystania z takiego szkolenia wystarczy odpowiedni system operacyjny np. Android, przeglądarkę internetową, dostęp do Internetu oraz dostęp do platformy na której odbywa się szkolenie.

Jakie są minimalne wymagania techniczne?

Korzystanie z portalu wymaga od Użytkownika posiadanie właściwego sprzętu (komputera lub urządzenia mobilnego) umożliwiającego:

  • dostęp do Internetu,

  • odtwarzanie plików dźwiękowych,

  • odtwarzanie plików video,

  • przeglądnie plików graficznych,

  • obsługę Java.

K

Kiedy dostanę fakturę za szkolenie?

Faktura za szkolenie dołączana jest zawsze do wiadomości zawierającej dane dostępowe do szkolenia, chyba że uczestnik podał inny adres mailowy.

Kiedy rozpoczyna się szkolenie?

Szkolenie rozpoczyna się w momencie wysłania do Uczestnika danych dostępowych do szkolenia na platformie edukacyjnej. Dane dostępowe zostają wysłane do 24 godz. od momentu zaksięgowania na koncie firmy należności za szkolenie.

N

Na czym polega oferta szkolenie elearning + ebook?

Nasza oferta polega na tym, że uczestnicy wybranych szkoleń e-learningowych dodatkowo otrzymują materiały szkoleniowe do pobrania w postaci ebooka (plik PDF), które można w razie potrzeby wydrukować. E-learning wykonuje się na platformie do nauki.

Ebook zawiera zawsze najważniejsze treści prezentowane w szkoleniu.

Na jaki czas przyznawane są dostępy do szkolenia?

Standardowy dostęp do szkolenia internetowego wynosi 14 dni, chyba że oferta szkolenia zakłada dłuższy okres. 

Nie pamiętam hasła. Jak mogę je zresetować?

Aby zresetować hasło, wprowadź na stronie https://brudnepieniadze.pl/login/forgot_password.php swoją nazwę użytkownika lub adres e-mail. Na adres e-mail otrzymasz instrukcją jak uzyskać ponownie dostęp. W razie problemów możesz skontaktować się z pomocą techniczną pod adresem biuro@kurswiedzy.pl

Nie zdążyłem/am wykonać całego szkolenia i wygasł mi dostęp. Czy można go przedłużyć?

Standardowy dostęp do szkolenia internetowego wynosi 14 dni, chyba że oferta szkolenia zakłada dłuższy okres. Jednorazowe przedłużenie dostępu na dodatkowe 7 dni po standardowych 14 dniach jest możliwe wówczas gdy nie minęło 7 dni od ostatniego dnia dostępów. Przedłużenie jest odpłatne i wynosi 50% aktualnej ceny szkolenia. W celu wykupienia przedłużenia prosimy o kontakt drogą mailową: biuro@brudnepieniadze.pl

Nie ładuje mi się cały quiz? Co mam zrobić?

W tym przypadku należy postąpić analogicznie do kroków opisanych w "Po uruchomieniu quizu widzę tylko białą plamę. Jak rozwiązać ten problem?"

 

P

Po uruchomieniu quizu widzę tylko białą plamę. Jak rozwiązać ten problem?

W przypadku niektórych multimedialnych quizów i testów wiedzy wykorzystujemy dodatkowe oprogramowanie, które w przypadku starszych komputerów czy wolniejszego łącza internetowego może potrzebować chwili czasu na całkowite załadowanie się. Jeśli po upływie maks. 2 minut nie pojawi się żaden efekt należy:

  • odświeżyć stronę z danym quizem
  • sprawdzić czy wyłączona jest wtyczka adblock
  • sprawdzić czy program antywirusowy nie blokuje dostępu do szkolenia
  • upewnić się w dziale wymagania technicznego dostępnym w każdym szkoleniu czy zainstalowane są wszystkie wymagane wtyczki.

Jeśli po sprawdzeniu w/w elementów problem nadal występuje, to prosimy o kontakt z obsługą platformy pod adresem: biuro@brudnepieniądze.pl

Przeczytałem i przerobiłem materiały, zdałem test, proszę zatem o informację co dalej.

W przypadku zapoznania się z cała treścią szkolenia oraz wykonaniu wszystkich ćwiczeń lub zadań praktycznych, prosimy o sprawdzenie czy osiągnięty został również wymagany dla danego szkolenia limit czasu. Informacje na ten temat zamieszczone są w Instrukcji wykonania szkolenia dostępnej w każdym ze szkoleń. Dopiero po spełnieniu wszystkich warunków uzyskania zaliczenia, następuje weryfikacji szkolenia i kontakt ze strony obsługi platformy.

R

Robię drugie podejście do quizu i pojawia mi się napis - Czy chcesz wznowić test od miejsca, w którym został przerwany?

Jeżeli przy ponownym podejściu zobaczymy komunikat:

  • Czy chcesz wznowić test od miejsca, w którym został przerwany? lub
  • Czy chcesz kontynuować od miejsca, w którym skończyłeś?

Klikamy w przycisk NIE i rozpoczynamy wypełnianie quizu.

W

W jakich formatach dostępne są ebooki?

Na chwilę obecną oferujemy ebooki w formie pliku PDF.

Wyczerpałem/am wszystkie podejścia do quizów. Czy można to odblokować?

W ramach jednego dostępu do szkolenia, przyznana jest określona liczba podejść. Po jej wyczerpaniu, uczestnika szkolenia może otrzymać dodatkową pulę dostępów. Jest to już jednak usługa dodatkowa, której koszt wynosi 50 zł brutto za każde ćwiczenie. W celu uzyskania szczegółowej procedury, prosimy o kontakt z działem Obsługi Klienta.

Wykonałem/am cały quiz, ale nie doliczyło mi tego do ocen. Dlaczego?

Najczęstszym powodem niezaliczenia quizu wykonanego przez Użytkownika jest brak zakończenia danego podejścia. Po udzieleniu odpowiedzi na wszystkie pytania należy nacisnąć przycisk „zakończ podejście” lub „finish attempt” (tuż pod wskaźnikiem prezentującym pytania w quize). Po wykonaniu tej czynności ocena quizu zostanie dodana. Wszelkie nieprawidłowości oraz wątpliwości można zgłaszać do działu Pomocy.

Wykupiłem szkolenie w sobotę i nadal nie mam dostępów

  1. Zamówienia na szkolenia realizowane są od pn do pt od 8.30 do 16.30;
  2. Dane dostępowe do szkolenia wysyłane są maksymalnie do 24h od momentu zaksięgowania wpłaty (z reguły proces wysyłki następuje w ciągu 1-2h od zakończenia księgowania);
  3. Po wysłaniu danych dostępowych, na podany w trakcie składania zamówienia adres email przychodzi powiadomienia o realizacji zamówienia;
  4. Jeśli w ciągu 24h roboczych nie przyszły dane dostępowe to należy:
    • upewnić się, że podany w zamówieniu adres email jest poprawny;
    • sprawdzić katalog spam na swojej skrzynce mailowej;
    • skontaktować się z działem obsługi klienta.
Z

Zegar nie zlicza mi czasu.

W pierwszej kolejności proszę zapoznać się z zasadami działania zegara dostępnego w szkoleniu - kliknij tutaj

Następnie należy:

  • sprawdzić czy wyłączona jest wtyczka adblock
  • sprawdzić czy program antywirusowy nie blokuje dostępu do szkolenia
  • sprawdzić czy korzysta się z zalecanych w wymaganiach technicznych przeglądarek internetowych
  • w przypadku korzystania z firmowego komputera należy upewnić się, że zainstalowane na nim oprogramowanie nie blokuje dostępu do naszej platformy. W razie wątpliwości należy skontaktować się działem IT swojej firmy.